Specificaties Accessoire (universeel) - Bekijk alle specificaties

Otterbox Defender Case HTC Windows Phone 8X Black Review

mcelias5 1 juni 2014, laatste update op 1 juni 2014, 170 views

Otterbox Defender Case HTC Windows Phone 8X Black

Pluspunten

• goede bescherming
  • geluid gaat harder(natuurlijke versterking, geen speakers in hoes)
  • screen protector
  • hoe dik ie ook is, ligt goed in de hand
  • geen flip cover

Minpunten

• zand + deze hoes = kleine beschadigingen aan de bovenkant
  • bulky dik
  • beetje duur
  • screen protector kan een beetje lucht onderzitten waardoor soort regenboog

Ik heb nu een tijd mijn htc 8x in een otterbox case gedaan de case heeft mijn telefoon al meerdere keren gered, hij is van de trap gevallen op 2 hoog. er is laatst cola over mn bureau gegaan, de case was een beetje plakkerig maar mijn telefoon had het overleefd en ik heb je case even later weer onder de kraan afgespoeld. de case laat mijn telefoon wel heel erg dik lijken, het is wel fijn dat je niet zo'n flip cover hebt die je weg moet halen om je telefoon te kunnen gebruiken. Ik kan er even geen foto's bij doen want de hoes is op het moment aan het opdrogen van de cola :p. veel mensen zeiden eerst dat de hoes heel erg dik leek, daar trek ik me dan niet zo veel van aan, maar dat zeggen ze tot ze je telefoon zien van de trap af vallen en er geen enkel krasje op je mobiel zit. een nadeel is wel als je je mobiel in je broekzak hebt zitten kan er zand tussen de lagen van de hoes komen, dat kan de boven/onderkant van je mobiel een beetje beschadigen. de hoes zorgt er ook voor dat de camera aan de binnenkant soms een zwarte rand krijgt wat heel vervelend kan zijn als je gaat skypen. het is voor de rest een prima hoes, niet waterdicht maar als je je mobiel er in doet moet je behoorlijk je best doen om het kapot te laten vallen dit is niet mijn video maar hier in zie je hoe de case een paar drop tests overleeft: https://www.youtube.com/watch?v=MbPDtAkH5wc

Heb jij ook een Otterbox Defender Case HTC Windows Phone 8X Black?