Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows) Review

Keebs 1 juni 2014, 365 views

Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)

Pluspunten

• Multiplayer = top

Minpunten

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 4
Geluid Score: 2
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 3
Als je aan single player begint dan is het de eerste paar dagen is het leuk, maar al snel raak je erop uitgekeken. Multiplayer blijft daarentgen echt boeiend. Er zijn allerlei multiplayer servers waarop je je kan blijven vermaken, maar met vrienden is het natuurlijk het leukst. Je kan bijvoorbeeld een server opstarten om gezamelijk een bepaald doel te bereiken. Het opstarten van zo'n server is voor de gevorderde computer technicus gesneden koek. Ook een aanrader is om op internet te zoeken naar 'survival' maps. Op diverse sites zijn deze te downloaden. Op deze manier kan je zelf het spel leuk maken.

Heb jij ook een Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)?

als je een review doet van een game, doe er dan wat plaatjes bij dingen die je gedaan hebt of kunt doen, dienen die je leuk of minder leuk vind

zoals het nu is heb je er eigenlijk niets aan ...

als je trouwens uitgekeken bent op de single player versie, installeer dan eens Better than wolves mod, dan heb je zeker weer 500uur singleplayer tijd erbij :P

[Reactie gewijzigd door i-chat op 1 juni 2014 15:44]

Als ik in de gelegenheid ben om beeldmateriaal bij te voegen doe ik dat ook.

Voor single player ga ik toch voor de games van The Elder Scrolls. Daar ben ik nog steeds niet op uitgekeken :)