1 review

HP ZBook 15 F0U65ET (+2xH6Y77ET+QK639ET)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 256GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

HP ZBook 15 F0U65ET (+2xH6Y77ET+QK639ET) Review

mkleinman 23 mei 2014, laatste update op 27 juni 2014, 816 views

HP ZBook 15 F0U65ET (+2xH6Y77ET+QK639ET)

Had persoonlijk liever de touchpad van de elitebookserie gezien in deze laptop. Verder een zeer solide werkpaard met meer dan voldoende aan processorpower om de komende jaren mijn allround workstation te zijn.

Pluspunten

• Waanzinnig snelle en stille laptop. Uitstekend voor developmentwerk met meerdere VM's open. Goed en scherp scherm en de laptop zit solide in elkaar.

Minpunten

• Touchpad werkt niet lekker. Met name scrollen ( rechts ) en dubbelklikken door middenin te tappen werken soms niet. Ook niet na veelvuldig met de instellingen te hebben gespeeld van de Synaptics software.
  • Ook toetsenbord is erg wennen. Ik kom van een Elitebook 8530W af, dat toetsenbord heeft een compleet ander gevoel dan deze ZBOOK.
  • Plaatsing van de USB poorten vind ik persoonlijk rommelig. Twee links, een achterop, en een rechts. Zitten allemaal relatief ver naar voren. Verder vind ik persoonlijk het een gemis dat er geen HDMI poort op zit terwijl er wel een VGA poort aanwezig is.

Heb jij ook een HP ZBook 15 F0U65ET (+2xH6Y77ET+QK639ET)?