Specificaties Accessoire (universeel) - Bekijk alle specificaties

Mobiparts Sport Armband (Large) Review

dejeroen 22 mei 2014, laatste update op 25 mei 2014, 204 views

Mobiparts Sport Armband (Large)

Pluspunten

• handig vakje voor de sleutel
  • elastisch materiaal, maar niet te erg dat hij los gaat zitten
  • touchscreen werkt ook in het hoesje

Minpunten

• bij het verkeerd om houden valt de telefoon eruit ( als je geen muziek hebt aangesloten)

Sinds enkele weken ben ik aan het hardlopen, eerst zonder telefoon en later met mijn telefoon. Af en toe zag ik iemand met een armband met daarin de telefoon. Na mate ik langere afstanden ging lopen zat ik ook te zoeken naar zoiets en toen kwam ik deze tegen bij telecomtelecom voor 10 euro met gratis verzendkosten.
Binnen 1 dag had ik hem in huis. Hij was goed verpakt, zat in een doosje en daarin zat hij nog in een zakje.

Eerste gebruik
De telefoon gaat goed in de behuizing en lijkt hier stevig in te blijven zitten.
Nu heb ik hem gebruikt en na een paar honderd meter viel mijn telefoon eruit, wat blijkt, als je de opening aan de onderkant bevestigd kan de telefoon eruit vallen ( als je er geen kabel voor muziek in hebt zitten). Gelukkig heb ik een Galaxy S3 en is het scherm nog heel gebleven en zitten er alleen een paar deukjes in de rand, maar het was wel even schrikken. Nadat ik de band andersom om heb gedaan is het niet meer verkeerd gegaan. De sleutel is er al die tijd goed in gebleven.

Nadat ik er een kabel in heb gestopt voor de muziek ( ik gebruik de telefoon vooral voor afstand en tijd metingen) was het eigenlijk niet goed mogelijk om de telefoon uit het hoesje te krijgen zonder hier je best voor te doen.

Heb jij ook een Mobiparts Sport Armband (Large)?