Specificaties Toetsenbord - Bekijk alle specificaties

Samsung Bluetooth Keyboard (white) Review

PeacekeeperNL 21 mei 2014, 262 views

Samsung Bluetooth Keyboard (white)

Pluspunten

• Specifiek voor android tablet/telefoon
  • Snelle connectie
  • Goede responsiviteit

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Vandaag een korte review van de Samsung BKB-10, Bluetooth Keyboard.

Ik heb het toetsenbord tweedehands gekocht. In de winkel vond ik hem een beetje aan de prijzige kant.

Ik ben blij dat ik hem tweedehands heb gekocht. Het toetsenbord ziet er mooi en strak uit, en past prima bij mijn Samsung Galaxy Note 10.1 2014 edition.

Eenmaal aangesloten werkt het toetsenbord heerlijk vlot. Enig jammere vind ik tijdens het typen, als ik de shift toets nog heb ingedrukt tijdens het typen van een spatie. De spatie wordt dan niet geregistreerd, maar het apparaat probeert dan van taal te wisselen. Ik denk dat dit Android (of TouchWiz) eigen is. Beetje jammer, want het overkomt me met enig regelmaat, maar is niet aan te rekenen op het toetsenbord zelf.

Het toetsenbord heeft een normale QWERTY indeling. Verder zijn er aan de bovenzijde verschillende functietoetsen ingebouwd die corresponderen met verschillende Android functies, zoals terug, home, schermhelderheid aanpassen, volume aanpassen/mute, play/pause, etc.
Aan de onderzijde, waar vaak de Windows toets en Alt zit, zitten "Google voice search" en "Toetsenbord weergeven/verbergen".

Ik ben zeer tevreden met de aankoop, al denk ik dat er voor die prijs ook andere, misschien mooiere/betere alternatieven zijn, of goedkopere alternatieven.

Heb jij ook een Samsung Bluetooth Keyboard (white)?