Asus Radeon X800 XL 256MB DDR (PCI-e, 2x DVI, ViVo), AX800XL/2DTV Review

Reb87 8 juni 2005, 365 views

Asus Radeon X800 XL 256MB DDR (PCI-e, 2x DVI, ViVo), AX800XL/2DTV

Pluspunten

• Snel en niet al te duur (302 euro)
  • Full version van Joint Operations erbij
  • TV-in functie
  • Blauwe leds in de koeler van de kaart

Minpunten

• Nog geen gevonden

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Gister heb ik deze kaart binnen gekregen. Mijn eerste indruk was: Wow! wat een grote doos ;) Natuurlijk snel de doos open gemaakt en trof daar de kaart, verloopjes (2x), een kabel (tv-in/out) en een soort cd opbergertje aan. In het opbergertje zat o.a. een full version van Joint Operations! :) Na het installeren van de kaart heb ik niet gekozen voor de standaard drivers op de cd, maar voor de ATI drivers van de website. Allereerst 3dmark05 gedraaid (score 4623). Ook ben ik de TV-in optie gaan testen. Deze werkt perfect! We hebben namelijk nog een analoge videocamera. Ik kon zonder enige moeite alle beelden capturen naar mijn pc. Game prestaties vind ik goed. Ik heb Joint Operations getest en UT2004. Bijde op een resolutie van 1280x1024 alles highest ;) Wat ook wel leuk is gedaan zijn de blauwe leds in de koeler van de videokaart.

• AMD Athlon64 3200+ Venice
  • Asus A8N-SLI
  • 2x 512mb PC3200 (Dane Elec)
  • WD 160gb SATA / WD 200gb SATA
  • Coolermaster Centurion 5
  • Windows XP

Heb jij ook een Asus Radeon X800 XL 256MB DDR (PCI-e, 2x DVI, ViVo), AX800XL/2DTV?