Specificaties 4,3" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC Windows Phone 8X Zwart Review

mcelias5 20 mei 2014, laatste update op 1 juni 2014, 66 views

HTC Windows Phone 8X Zwart

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Zeer goede camera

Minpunten

• de batterij gaat soms maar heel kort mee

Ik heb dit mobiel sinds 18-9-2013 tot nu toe is het een fijn mobiel en is er niks mis mee gegaan vast gelopen ook nog nooit. de camera die op dit toestel zit is ZEER goed en maakt goede foto's en filmpjes, hier een video die ik met mijn HTC 8X heb gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=U2R7lj9ftEY de camera is snel weer scherp (dat is niets meer dan normaal) de kleuren zijn ook prima, de led als ''flitser'' is ook helder genoeg om in veel gevalen de foto toch nog helder te nemen en ook zonder flits maakt de camera in het donker goede foto's, de interne camera heb ik niet zo veel gebruikt maar is voor mij ook prima (en maakt prima ''selfies'' of hoe ge da ook schrijft). het beeldscherm is 720P (1280*720 pixels, ik heb dat niet nageteld) het beeld ziet er prima uit ook in zonlicht kan je de tekst die op het beeld staat goed lezen. de speaker van het mobiel gaat niet bijzonder hard, daarvoor is de HTC 8XT. de batterij in het mobiel gaat heel snel leeg als je Wi-Fi aan hebt staan en niet energie besparing en als je veel whatsapp berichten krijgt dan is die voor je het weet al weer ongeveer leeg.

Om de foto's te kunnen uploaden heb ik de resolutie heel erg naar beneden moeten brengen dus de foto's zijn op slechte kwalitiet als je een betere foto wil om te kijken of het naar je smaak is, laat het achter

Heb jij ook een HTC Windows Phone 8X Zwart?