Sennheiser MX 270 (Zwart) - Reviews

Specificaties Oordopjes (standaard) zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser MX 270 (Zwart) Review

HermanHeineken 18 mei 2014, 340 views

Sennheiser MX 270 (Zwart)

Pluspunten

• Zitten lekker in het oor
  • Relatief lage prijs
  • Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Voor je het weet ben je een kussentje kwijt
  • Niet de mooiste oordopjes

Ik heb oordopjes van Sennheiser anderhalf jaar geleden gekocht als vervanging van mijn HTC One X oordopjes. Ik ging opzoek naar goedkope oordopjes, omdat ik geen zin had om een smak geld aan een merk als Beats te schenken.

De oordopjes hebben goed geluid. De bassen kunnen wel wat beter, maar verder is het eigenlijk prima. De oordopjes zitten lekker in het oor als je gebruik maakt van de bijgeleverde kussentjes. Je moet alleen wel oppassen dat je deze niet verliest, want zonder de kussentjes zitten ze niet lekker in het oor en blijven ze er niet goed in zitten.

Voor de prijs krijg je relatief veel luisterplezier, maar erg modieus worden je oren er niet van. Is dat echter niet waar je op uit bent, dan raad ik ze zeker aan.

Heb jij ook een Sennheiser MX 270 (Zwart)?