Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Skiller Review

Highlow9 17 mei 2014, 360 views

Sharkoon Skiller

Pluspunten

• Goedkoop , Doet wat het moet doen.

Minpunten

• Rubberen toetsen verslijten heeeeeeel snel , Blauw lichtje blijft aan al staat pc uit , media toetsen werken niet in game.

Ik heb dit toetsen boord nu 8 maanden en ik moet zeggen het is een prima ding voor de prijs, hij typt gewoon goed , hij ligt lekker in de hand ,hij doet alles dat een toetsenboord moet doen. maar ik heb ook een paar klachten zoals je op de foto kan zien zijn mijn rubberentoetsen wel erg versleten dit was binnen de eerste 3 maanden al bezig. Daarnaast vindt ik het ook best irritant dat het lichtje onder aan het toetsenboord niet uitgaat ook al staat je computer uit ( misschien kan het in de software maar daar heb ik nog niets gevonden) dus dit betekende dat ik nachts of een papiertje op mijn toetsen boord moest leggen of de stroom uit mijn pc treken. En als laatste min punt heb ik dat de media toetsen niet werken al zit je in game dus daar heb je zo i zo weinig aan stel ik zat in game en ik wou mijn muziek op pauze zetten dan drukte ik op de pauze knop maar er gebeurt niets die knoppen werken alleen al hebt je het programma geselecteerd dat je wil besturen.

Heb jij ook een Sharkoon Skiller?

Dat het licht van je toetsenbord niet uit gaat ligt aan je BIOS afaik, kun je instellen of er wel/geen stroom naar USB gaat als je bak uit staat
Nog nooit eerder van gehoord dat er nog power op een toetsenbord kan staan als je de pc hebt afgesloten.
Weer wat geleerd.
Wat is dan het nut van alsnog power op een usb device als je de pc gewoon afsluit?
Je kunt je telefoon o.i.d. eraan opladen, en sommige BIOSen ondersteunen power-on als je een toets indrukt of met je muis klikt, of bijv. USB mediacenter afstandsbediening (laatste is weer handig voor HTPC).