Specificaties Actie, Shooter, Strategie en management-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Command & Conquer The Ultimate Collection, PC (Windows) Review

Highlow9 17 mei 2014, 2.506 views

Command & Conquer The Ultimate Collection, PC (Windows)

Pluspunten

• nostalgie , alle command and conquer games , hoogte punt van rts (op tiberain saga na) , werkt allemaal op windows 8 (behalve tiberuan sun die heeft gepatch nodig)

Minpunten

• tiberian sun moet gepacht worden met voor dat het werkt op Windows 8 terwijl de game was geremastert voor Windows 7.

Stabiliteit Score: 2
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 3
Geluid Score: 3
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 5
De command and conquer series is een uitstekende game series en heeft rts games populair gemaakt. persoonlijk begon ik in 2004 toen ik van mijn vader command and conquer tiberian sun kreeg en later speelde ik ook tiberian wars en generals en zelfs de crappy tibreian saga. maar ik kocht dit vanwege nostalgie en het is daar zeker in geslaagt het zijn gewoon alle command and conquer games al wil je gewoon modern zou ik gewoon generals en tibreian wars los kopen maar al wil je nostalgie en games die compatibel zijn met windows 7 dan is dit iets voor jou. een nadeel vond ik wel TIBERIAN SUN WEKRT NIET OP WINDOWS 8 zonder dat ik hem had gepatch met custom patches. maar voor de rest gewoon alle command and conquer games werken perfect op nieuwe os's

Heb jij ook een Command & Conquer The Ultimate Collection, PC (Windows)?

C&C (inc. aanvullingen) en Red Alert (inc. aanvullingen), waren wat mij betreft echt het allerbeste. Helemaal kapot gespeeld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Generals ook wel gaaf vond. De eerste Red Alert was echt een feest. Dikke nostalgie. Kreeg ik merk kerst in zo'n kartonnen-hoes, lekker koud buiten en dan op een vette 17" monitor van 80KG gamen. Heerlijk spel..
De 1ste red alert was leuk maar red alert 2 was helemaal te gek, wat heb ik daar uren aanbesteed en nu soms nog.
Ik vind inderdaad generals ook leuk maar verder de nieuwere C&C 3/4 echt niks aan, red alert 3 heeft even tijd nodig gehad voor ik het leuk vond(Maar het kan uiteraard niet op tegen red alert 2).

Ik ben ook beta tester van de nieuwe generals die ea nu terug getrokken heeft, ik vond het echt jammer maar het was een rampen spel totaal geen generals gevoel meer.
Ik vond het gewoon allemaal veel te modern generals was gewoon lekker simpel poppetjes/tanks enzo, niet echt hyper modern enzo lekker simpel net als bij RA2.

[Reactie gewijzigd door Carlos0_0 op 26 september 2014 16:23]

Waarom worden dit soort spellen niet meer gemaakt? Ik zie in dat dit een nogal vage vraag is maar toch..
Omdat ea de hele gerne heeft verpest met command and conquer 4 tiberum twight dingus. en nu leven allen nog de extreme competetive rtsen (starcraft enz).
Ja, zo ver was ook wel. Ik heb wel wat lol gehad met CnC4..

Ben benieuwd over in de toekomst nog iets komt.
Cnc nooit leuk gevonden en nieuwe 4 ook niet, ik vind red alert leuk en generals, warcraft ook.
Tegenwoordig heb je zulke spellen niet meer echt jammer, ik blijf dit nog steeds spelen net als age of mythology en empires