Sony CD-R80 700MB 48x, 50 stuks (Spindel) Review

pc fluisteraar 1 februari 2009, laatste update op 17 november 2015, 981 views

Sony CD-R80 700MB 48x, 50 stuks (Spindel)

Pluspunten

• prijs
  • betrouwbaarheid

Minpunten

• n.v.t.

wat is het?

Sony cd-r 700 MB zijn beschrijfbare cd's van sony op een spindel. Op de spindel zitten 50 cd's, welke op een snelheid van maximaal 48 keer éénmalig te beschrijven zijn. De cd's hebben een capaciteit van 700 MB, wat overeenkomt met 80 minuten audio.

Wat kost het?

Op het moment van aankoop was de spindel ¤9.95 bij de media markt in alphen a/d rijn. Per CD betaal je 19.9 eurocent, wat in mijn ogen een hele mooie prijs is voor een A-merk zoals sony. Let wel op, het betreft hier een spindel, dus je krijgt geen doosje bij je CD.

Duurzaamheid:

Over de duurzaamheid ben ik zeer tevreden, alle schijfjes doen het. *O*
De verpakking:

De verpakking bestaat uit twee delen, de onderkant bestaat uit een rond grondvlak met in het midden een pen waar alle CD's op liggen, en een doorzichtige deksel, die je erop moet draaien. Op de verpakking staan instructies hoe je de CD's moet hanteren.

edit: plaatjes toegevoegd...

Heb jij ook een Sony CD-R80 700MB 48x, 50 stuks (Spindel)?

Vooral de beschrijving van de cakebox vind ik geniaal... :|
Volgens mij bestaan er ook iets van Benchmarks voor CD-R's en DVD-R's :P
Dacht dat Nero zoiets had, en nee dan bedoel ik niet de Optische Drive Speed Check.
Puur voor het medium zelf.

Eventueel de Media Code er nog bij zetten, aangezien er regelmatig "meerdere merken" uit dezelfde fabriek rollen.
ok. bedankt voor de tip, ik zal er eens naar kijken.