Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart) Review

kris_dg 8 mei 2014, laatste update op 8 mei 2014, 350 views

Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart)

Ik was toe aan nieuwe oortjes en Sennheiser kennende en voor deze prijs was ik erg enthousiast en had deze oortjes gelijk besteld. Helaas is dit een totale miskoop geweest.

Geluidskwaliteit staat bij mij bovenaan en dat viel mij enorm tegen van Sennheiser. Ik heb zowel de CX300 als CX250 geprobeerd maar beiden geven een vrij schel en totaal geen warm geluid. Lage tonen zijn goed, maar midden en hoog vallen mij zwaar tegen.

Terug naar mijn oude JVC oortjes. Ik heb het verschil meerdere mensen laten horen en allemaal zijn ze van mening dat dit een wanprestatie is van Sennheiser.

Heb jij ook een Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart)?

Je hebt ze wel even een dagje in laten spelen?
Raar dat je die oordoppen zo ervaart. Mijn CX 300 - II Precission klonk juist heel natuurgetrouw, ik had er vrij weinig aan op te merken.

Na een tijdje raakte ze het balans kwijt, het rechterdopje klonk zachter dan de linker. Dat gebeurt bij iedere oordoppen wel, vreemd genoeg.
Je weet dat meerdere accounts hier op tweakers niet zijn toegestaan?

productreview: Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart) review door daisybel