Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 25 Review

DanielWillems 4 mei 2014, laatste update op 6 juni 2015, 1.518 views

Trust GXT 25

koop deze muis niet. er zijn voor de zelfde prijs veel betere muizen beschikbaar.

Pluspunten

• Iet wat van non slide materiaal
  • Knoppen zij kant kom je goed bij en drukken fiijn

Minpunten

• DPI switch
  • Materiaal ( voelt heel cheap )
  • Kabel breekt heel snel van binnen uit
  • Scroll wiel hoort niet bewegen naar links / rechts doet het wel na paar weken niet intensief gebruik
  • En nog veel meer (gewoon niet kopen)

Ik had deze muis gekocht voor mijn eerste Lan party en ik had gewoon snel een muis nodig en had niet echt veel geld beschikbaar dus had ik deze maar gepakt.
Ik had hem thuis al eens ingeplugt op de werklaptop van ons thuis en daar deed hij het gewoon zoals een muis het hoort te doen en niet echt gemerkt dat hij niet accuraat is maar had mijn gamepc niet binnen en kwam pas binnen op de dag van de Lan party dus kon de muis uitproberen.
Toen was ik op de Lan party, we hadden alles opgebouwd en we wilden bijna beginnen aan een compo (nog iets van een halfuur ) en ik kreeg mijn muis niet aan de praat. Hij reageerde gewoon niet, de hele clan heeft van alles geprobeerd maar het lukte niet en hebben we er een 20 min aan gekloot en hebben we een admin behaalt en uit eindelijk bleek er iets mis te zijn met de USB poort was 3.0 want ik had alleen 3.0 in de kast bleek dat het 2.0 moest zijn is er nog een USB hub geregeld, moest ik quake nog downloaden (dat was de compo) heb ik de eerste compo gemist.

De muis zelf:

De plug and play werkt alleen als je 2.0 USB het want anders lukt het niet.
Het materiaal voelt gewoon cheap aan. De knoppen op de zijkant zijn oke, je komt er goed bij en je moet hard drukken om ze in te duwen. Je hebt op de zijkant nog iets van een spul waardoor je een beetje grip hebt maar dat heeft weinig zin want het helpt haast niet ( en ik zweet weinig). verder licht de muis wel lekker in de hand. Hij heeft de goede vorm en grootte maar dat licht eraan of je groote of kleine handen heb (heb zelf gemiddeld ).
De DPI switch is gewoon dom. Je kunt er haast niet bij en werkt vaker niet op cruciale momenten waarop hij niet reageert ( was in cod 2 sniper en moest wisselen en snel draaien wou van 800 DPI naar 2000 DPI schakelen en ja hoor de DPI schakelaar reageert niet fijn was ik dood )
Dus ik raad je aan ga niet Voor deze muis er zijn genoeg muizen voor 20 euro die veel beter zijn dan deze en dan heb je betere kwaliteit muis. Laat een reactie achter met wat je van de review vond en wat je vind dat beter kan. :)

Heb jij ook een Trust GXT 25?

nette review alleen een paar spelfouten zoal : er zijn genoeg muizen voor 2020 euro
sinds wanneer zijn muizen 2020 euro XD maar verder heel goed review sowieso zou ik nooit wat van trust kopen heb hier een headset van ze liggen dat is ook niet echt een pretje ik heb genoeg producten van ze gehad die na een paar weken al stuk waren
Ik zal dat direct aanpassen want ik was op mijn tablet en daar kan je niet echt goed zoiets typen jammer genoeg en ik had de trust gxt 10 headset voor die Lan party en die kon een val van ongeveer 50 cm niet overleven de hoofdband was gebroken op een cruciaal punt waardoor je niet meer kan opzetten.
trust is ook gewoon een poepmerk iedereen die zegt ik ga trust ... kopen raad ik het gelijk af en raadik hem wat aan rond de zelfde prijs alleen hogere kwaliteit
Ja dat moet je zeker doen want het is gewoon klote