Specificaties Actie, Avontuur, Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

BioShock Infinite, PC (Windows) Review

RubenEn2 1 mei 2014, laatste update op 2 mei 2014, 200 views

BioShock Infinite, PC (Windows)

Pluspunten

• Goede nieuwe features zoals Elizabeth en haar Tears
  • Geweldig verhaal
  • De graphics passen de game goed
  • Een zeer stable FPS

Minpunten

• Game net wat te makkelijk
  • Ook al zijn er genoeg soorten vijanden, één techniek is goed tegen ze allemaal.
  • De standaard controller instelling is niet aan te wennen.

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 3
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Bioshock infinite is een game die niemand mag missen. De game is interessant voor de mensen die er van houden om na te denken, maar ook voor de mensen die alleen de actie willen. De game heeft een soort cartoon graphics, en die passen de game perfect. Aangezien elke vijand een andere zwakte heeft kan de zelfde strategie niet altijd het slimst zijn. Al heb ik wel ervaren dat de goede oude "run, gun, hide" techniek toch meestal werkt. Elizabeth is een van de beste toevoegingen die ik ooit heb gezien. In normale FPS games is het zoeken naar ammunition en health het irritantste klusje dat er is, en nu heb je iemand die het voor je doet! En dan heb je ook het verhaal nog. De game start als jij(Booker DeWitt) op zoek moet gaan naar een meisje (Elizabeth). Helaas gaat alles anders dan geland. Het verhaal brengt het ene na het andere mysterie. Het verhaal is niet te beschrijven en moet eigenlijk gewoon gespeeld worden. Ook de Frames zijn zeer stable, het laden duurder zeker niet te lang en aangezien er bijna geen terrein hoeft te worden geladen zijn er bijna frame drops. En als er terrein geladen moet worden gebeurt dit op momenten wanneer er geen actie is.

Gelukkig heeft deze game ook wat nadelen. Als je met een controller speelt is de besturing niet normaal slecht. Gelukkig kan dit veranderd worden in de opties, maar het is toch jammer dat het niet de standaard is. Verder is het spel net iets te makkelijk, ik speelde op het middelste niveau en heb de game binnen 10 uur uitgespeeld. De vigors (de speciale krachten die je krijgt in de game)zijn een leuke toevoeging, maar meer ook niet. Ik heb de vigors bijna niet gebruikt, en dat is jammer. Ze hadden er iets zeer goeds van kunnen maken, maar helaas is het er niet van geworden. De tears daar in tegen zijn een geweldige toevoeging.

Deze game is zeker een aanrader, al is er geen reden om deze game nog een keer te spelen. Het verhaal staat nog zeer duidelijk in mijn geheugen, en dit is echt een game die gaat om de eerste keer.

• Nvidia GEFORCE GT540

Heb jij ook een BioShock Infinite, PC (Windows)?