Delock Cable for IPhone 4/IPad USB Data- and charging cable - Reviews

Specificaties USB 2.0 A • 1m - Bekijk alle specificaties

Delock Cable for IPhone 4/IPad USB Data- and charging cable Review

bu11frog 30 april 2014, 347 views

Delock Cable for IPhone 4/IPad USB Data- and charging cable

Pluspunten

Minpunten

• Laadtijd

Onze originele Apple iPad USB kabel was bijna stuk, en dit leek een voordelige vervanging.

Echter, de kwaliteit laat zich merken in de laad-tijd. Normaal is de iPad opgeladen (van nul tot 100) in ca. 3 uur, nu haal ik nog geen 10% per uur.

Ik heb te weinig kaas gegeten van USB elektronica om de oorzaak te achterhalen; zal wel iets met de contacten of weerstand te maken hebben, maar het is enorm vervelend dat de iPad onder gebruik gewoon terugloopt in lading ook al hangt hij aan de lader!

Ik gebruik ook een USB verlengkabel, maar die gebruikte ik al met de originele kabel en dat beÔnvloedde de laadtijd niet significant.

Ik ga toch maar weer een officiŽle Apple kabel halen.

Heb jij ook een Delock Cable for IPhone 4/IPad USB Data- and charging cable?