Sennheiser CX 250 (Zwart) Review

FGras 28 april 2014, 423 views

Sennheiser CX 250 (Zwart)

Pluspunten

• Goede bas.
  • Mooie prijs.

Minpunten

• Niet aan het kabeltje vriemelen, dan gaat het kapot.
  • De rubberen dopjes vallen snel van de koptelefoon af.
  • De schuifbare volume knop schuift stroef of op het verkeerde moment.

De geluidskwaliteit was super! Dikke bas wat je bij goedkopere oordopjes niet zo goed hoort. De volume knop vond ik zelf wat irritant maar dat kan een persoonlijke mening zijn.

Na een 1,5 jaar is het draadje waar het geluid van de bas door heen gaat en waar de radio signalen mee worden opgevangen geknapt.
Het jammere is dat ik mijn bonnetje niet heb bewaard.

Tot het moment dat het kabeltje knapte ben ik er erg blij mee geweest en kan ik het erg aanraden aan anderen. Een tip is wel om niet te veel met het kabelte te spelen als je je verveelt.

Heb jij ook een Sennheiser CX 250 (Zwart)?