Asus Republic Of Gamers G750JH-T4065H

Specificaties 17,3" • 1920x1080 (Full HD) • 1,512TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus Republic Of Gamers G750JH-T4065H Review

Genaro 27 april 2014, laatste update op 2 mei 2014, 748 views

Asus Republic Of Gamers G750JH-T4065H

Pluspunten

• Prestatie niveau, opslag capaciteit, Bouwkwaliteit, beeldscherm respons reactie, bijgeluid, accuduur en prima lader. Uiterluik stelt type, lucht uitlaat acherzijde. Aansluitingen mogelijkheden.

Minpunten

• Gewicht, sidderend gevoel aluminium met aangesloten lader, geen standaard Nvidia 3D Vision2 en dit is moeilijk te onderscheiden in het type nummer en ook niet op de Asus site.

Deze Asus ROG G750JH-T4065H game en alle andere it. zaken laptop voldoet op alle punten ruim goed, de toegepaste hardware is van topklasse en zeker tot de aanschaf de snelste configuratie die te krijgen was, het beeldscherm is ook zeer goed voor gamers alleen geen Actief 3D vision van Nvidia, dit is wel als optie verkrijgbaar, dus goed beoordeeld. De bouwkwaliteit is ook goed, alleen de matzwart coating zal zich in de toekomst nog kwalitatief moeten bewijzen, de Warmte productie en bijgeluid kan tijdens normaal gebruik uitstekend beoordeeld worden en bij volle belasting natuurlijk wel hitte en koelgeluid maar dit neemt geen buitensporige waarden aan, dus goed.De ergonomie is natuurlijk met bijna 5 KG niet zo handig op schoot op de sofa, maar ik heb er een Zalman koeler stand onder zitten dus goed vol te houden ivm. hitte. De bouwkwaliteit is gewoon goed in orde, stevig en bovenzijde polssteun en rond het keyboard aluminium, verder de matzwarte coating, wat ik liever ook als aluminium gezien had of carbon fiber motief, maar verder tot nu toe goed beoordeeld. De accuduur is zeker bij normaal gebruik prima, maar 5 kg meesjouwen is een zware opgaaf, maar in de bijgeleverde ROG rugzak gaat dat weer wel goed. Verder de aanschaf prijs, ik heb gezocht en een prijs gevonden die ruim 200€ goedkoper was als bij de rest via internet, en als ik de configuratie vergelijk met andere merken met dezelfde hardware dan valt deze Asus er positief gunstig uit.

Heb jij ook een Asus Republic Of Gamers G750JH-T4065H?

Nu Windows 10 erop gezet, maar na een update werkte het touchpad niet meer en ook de startknop deed niets meer, dus daarna een clean install van Windows 10 en nu is het bakbeest weer super snel, en oh ja ik kan altijd terug naar het oude besturings systeem via de backup partitie van ASUS.