Smite, PC (Windows) Review

MilandV 20 april 2014, 728 views

Smite, PC (Windows)

Pluspunten

• Makkelijke gameplay
  • Hoge replaywaarde
  • Leuk idee met goden
  • makkelijk te leren
  • goed ingedeeld aan hoe goed je bent

Minpunten

• voor meer goden moet je echt geld betalen
  • kan niet om je heen kijken zonder dat god meegaat

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
Ik heb dit spel nu een jaar, ik vind het zelf 1 van de beste "free 2 play" games. Ik doe dat tussen aanhalingstekens omdat als je met alle goden wil spelen je bijvoorbeeld weer 25 euro moet betalen omdat je anders maar met een beperkte groep goden kan spelen. Ook wordt er veel aandacht besteedt aan de skins van de tot nu toe 51 goden. En als je goed wordt met een god wil je algauw iets extra's er voor hebben. Dan zit je weer met 8 euro.

Het spel zelf vind ik echt heel goed idee. Ook al is het 1 van de zoveel ondertussen bestaande MOBA's. dit spel is eigenlijk niet te vergelijken met LoL of DOTA. alleen al meerendeels door de hoeveelheid skillshots er zijn, maar ook doordat dit spel niet upview heeft, maar 3rd person view. Dat kon ik het meest waarderen.

De kawliteit van het spel is goed, maar nog niet geweldig. Dat komt natuurlijk ook omdat het net 2 maanden uit zijn beta is. Toch vond ik dit een puntje om even te melden.

De Replaywaarde is goed, afentoe heb ik even een moment dat ik klaar mee ben. Toch kom ik dan toch weer terug bij deze game. Gameplay is erg fijn doordat je gewoon met WASD beweegt inplaats van klikken wat je weer meemaakt bij LoL bijvoorbeeld. Het enige puntje dat ze van mij mogen veranderen is dat er een bepaalde functie zou moeten komen dat je om je heen kan kijken zonder dat je hele god mee beweegt. zodat je ziet wie of wat er achter/naast je loopt.

Het beeld en geluid vind ik allebei goed, niet itstekend omdat er een paar dingen zijn die beter kunnen, maar hey zoals ik al zei het is net 2 maanden uit de beta ik ben allaang blij met het resultaat dat er nu is!

Heb jij ook een Smite, PC (Windows)?

desondanks dat je pak en beet 25 euro kwijt bent voor de godpack,
is het nogsteeds een van de goedkoopste MOBA games die er momenteel is.
als ik smite ga vergelijken met league of legends of dota, is smite nog vrij goedkoop.
Jorrin1993,

Klopt ben ik het helemaal mee eens! Lol en DOTA zijn echt stukken.duurder!!
maar het fijne aan smite vind ik als je alles kwa geld los laat, dat het nog steeds een beetje dit proberen dat proberen is en niet zoals lol bv waar als je een nieuwe character probeert op een andere manier je kapot word gescholden omdat het niet klopt.
de community van league is redelijk irritant niet iedereen natuurlijk. maar die van smite is nog vrij nieuw en je hebt dus eigenlijk gewoon een leuke ervaring zonder dat je wordt uitgescholden.
klopt helemaal!
Ik ben persoonlijk ook meer fan van de gameplay en community van smite
ik vind het juist goed dat je niet om je heen kan kijken, hierdoor kan er juist beter ge-"ganked" worden, je moet altijd opletten dat er niemand achter je staat, waardoor het spel wat spannender wordt.