1 review

Specificaties 10,1" • 16GB • Overig - Bekijk alle specificaties

Lenovo A10 Review

salsajohn 20 april 2014, laatste update op 21 april 2014, 507 views

Lenovo A10

Pluspunten

• Toetsenbord aanwezig (bij de prijs inbegrepen)
  • 10" scherm
  • Toetsenbord is tevens standaard
  • Quadcore cpu
  • 2x USB 2.0 poort
  • SD micro slot
  • Er zit zelfs een touchpad op :-)

Minpunten

• toetsenbord is beter dan schermtypen maar slechter dan een echt toetsenbord
  • Ehhh mijn fout: Duitse layout toetsenbord (Qwertz ipv Qwerty)

Ik heb een maand geleden bij de Duitse vestiging van Amazon deze tablet (Android 4.2.2) gekocht voor € 202,- incl verzendkosten.

De reden dat ik voor deze Lenovo ben gegaan is dat het een 10" scherm is inclusief een vast toetsenbord wat tevens als standaard fungeert en in gesloten modus het scherm beschermt. Ik hoef er dus geen hoes en extern toetsenbord bij te kopen. Het is geen racewagen maar de 4 cores doen goed hun werk, touchscreen werkt lekker maar alleen het toetsenbord laat, in vergelijking met een echt toetsenbord, toch wel te wensen over maar is wel weer 100% beter dan het typen op een capacitief scherm zonder toets feedback.

Voor de dagelijkse dingen en de prijs/kwaliteit hierin meenemend is het een heerlijk apparaat. Browsen en mail lezen gaan heel goed en met het vaste toetsenbord is het beantwoorden van de mail goed te doen (qua typ ervaring dan).

Ook spelletjes (clash of Clans) loopt heel soepel

Heb jij ook een Lenovo A10?