Coollaboratory Liquid Pro Review

NoeSmit 19 april 2014, laatste update op 20 april 2014, 706 views

Coollaboratory Liquid Pro

Pluspunten

• koelt perfect
  • makkelijk verwerkbaar
  • in verhouding goedkoop

Minpunten

• schoonmaken

ik heb een jaar geleden deze pasta aangebracht op de processor.
hij koelt echt perfect tussen een Zalman CNPS10X Performa en een AMD FX8350. en laat de concurrentie ver achter zich wat temperaturen betreft, ongeveer 25 graden C idle.

ik wou het na een jaar weer vervangen in verband met nieuw moederbord.
het leek net lijm de koeler zat aan de processor vast. we moesten uiteindelijk met een verfbrander opwarmen. toen die er een maal af was hebben we met koper poets en het bijgeleverde sponsje de pasta verwijdert.

ik zou het product zeker aanraden want het koelt uitstekent.
en die ene keer dat je het eraf moet halen maakt dan ook niet zo veel meer uit.

ook hebben we de liquid pro tussen een gedelide 3770k gedaan , dit scheelde ongeveer 15 graden :)

Heb jij ook een Coollaboratory Liquid Pro?