Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

Emtec Full HD (1080p) Multimedia player N200 Review

timsmit1997Newbie 15 april 2014, 369 views

Emtec Full HD (1080p) Multimedia player N200

Pluspunten

• Mooi en degelijk design.
  • Goede beeldkwaliteit.
  • USB poort.

Minpunten

• Gebruikersinterface.
  • Kan niet aanzetten met afstandsbediening
  • Zacht geluid.

Geluidskwaliteit Score: 3
Dit is een prima mediaspeler voor deze prijs. Hij is is stevig en mooi gebouwd. Door het mat zwarte metaal ziet het er modern uit en past hij prima bij mijn andere electronica. Ook over de beeldkwaliteit is er niets te klagen. Een simpele .mpv of een .mkv van 700mB zien er al prachtig uit, zeker als ik het vergelijk met mijn PC waar ik het eerst op afspeelde. Ook is het erg handig dat er een USB stick kan worden ingevoerd, dat is echt een groot voordeel.

Jammer genoeg zijn er ook een paar minpunten. De gebruikersinterface ziet er gewoonweg triest uit. Als het goed is heb je daar niet veel mee te maken aangezien je films aan het kijken bent. Maar het ziet er echt uit als Windows ´98. Verder is het onlogisch dat je de speler niet kan aanzetten met de afstandsbediening, uitzetten kan wel. Ook jammer is dat het geluid wat zacht is naar mijn idee. Ik heb het volume van m´n home cinema set maar harder gezet want anders werd het onverstaanbaar.

Heb jij ook een Emtec Full HD (1080p) Multimedia player N200?