Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Teufel Aureol Real (Zwart) Review

Rottenbrains 10 april 2014, laatste update op 14 april 2014, 341 views

Teufel Aureol Real (Zwart)

Pluspunten

• Gebalanceerd geluid
  • Mooi uiterlijk
  • Zit lekker
  • Teufel heeft goeie service
  • Erg netjes en compleet geleverd

Minpunten

• Zakje is ietwat klein

De Teufel Aureol Real is een erg fijne koptelefoon in mijn mening. Hij zit enorm fijn, kan 'm dragen voor makkelijk 10 uur per dag voordat ik er enigszins last van heb (hij knelt lichtjes maar dat merk je bijna niet)
Het geluid is heel helder en gebalanceerd. Er is wel bas, maar alleen wanneer dit de bedoeling is.
Ook voor gamen is de Real erg geschikt, kon een aantal vijanden op Battlefield 3 neerhalen zonder te kijken.

Verder was de service erg goed, de koptelefoon was binnen 1 dag thuis. Toen ik erachter kwam dat er een fabrieksfoutje in de kabel zit, werd de kabel direct vervangen zonder verdere vragen of gedoe. (het nieuwe kabeltje werd binnen een dag geleverd)

Als je erg van Daft Punk houd kan ik deze koptelefoon érg aanraden (al helemaal in combinatie met de X-fi HD USB geluidskaart). Andere muziek waarbij deze koptelefoon het beste in zich laat zien; Voltaire en Eminem.

Kan er niet veel negatiefs over zeggen, behalve dat het tasje wat klein is. Kan over de verpakking trouwens even melden dat de koptelefoon op en top veilig verpakt is met een suspensie constructie.

Echt een wondertje van een koptelefoon die ik de meeste mensen wel zal aanraden. Vind 'm beter klinken dan koptelefoons van 200-300 euro die ik heb uitgeprobeerd (en dan bedoel ik niet de Beats)

Ook meld ik nog wel even dat de koptelefoon van plastic is gemaakt wat ietwat goedkoop aanvoelt; maar hij kan ondanks dit erg veel hebben.

Bedankt voor het lezen van mijn review

Heb jij ook een Teufel Aureol Real (Zwart)?