Sennheiser CX 300 (Zwart) Review

Paul_K 14 januari 2009, 1.171 views

Sennheiser CX 300 (Zwart)

Pluspunten

• Goede pasvorm
  • Uitstekende geluidskwaliteit

Minpunten

• Onhandige verpakking om de koptelefoon mee te nemen.

Het geluid van deze Sennheiser vind ik erg goed. Het feit dat er 3 maten dopjes bijgeleverd worden (2 los, 1 al opgezet) is heel handig, niet alle oren zijn even groot.

Enige nadeeltje vind ik bij de verpakking: het is niet handig om de koptelefoon b.v. in een tas mee te nemen, de bestaande verpakking is nogal groot en de telefoon rolt er makkelijk uit.

Maar voor het doel waar hij voor is voldoet deze CX300 uitstekend.

Heb jij ook een Sennheiser CX 300 (Zwart)?

Die verpakking is eigenlijk ook niet bedoelt om de koptelefoon mee te nemen.
Mwah... oprollen en een plastic zakje is helemaal niks
Daar heb je zakjes voor. Bv bij m'n Razor oortjes (http://www.razerzone.com/...100-in-ear-earphones.aspx) zit er standaard een zakje bij gemaakt uit stof... met een rits etc.. Erg handig.
Ik ben het met je eens hoor , prima dopjes, maar beetje karige review he!
Bedoel je nou met "de bestaande verpakking" het plastic ding waarmee die in de winkel staat:
?????
wat een onzin..

dan blijft er dus over dat jij ze "goed" vind en dat er 3 maten dopjes bij zitten..... :X
Heb je ze alleen maar gebruikt in combinatie met de HTC of ook nog op echte audio apparatuur. Vind ik persoonlijk nogal een verschil. Voor de rest ben ik het wel met Prozac eens dat je review wel erg karig is
Inderdaad, het gebruik op een audioapparaat van die klasse kan een vertekend beeld van de geluidskwaliteit geven.

MIsschien zat er wel een hoesje bij? Dat zat bij mijn Philips dopjes ook?

Hoe gaf hij de hoge en lage tonen weer?
Klonk hij ook zuiver op hoog volume?

[Reactie gewijzigd door Caris op 14 januari 2009 14:26]