Specificaties GF GTX 780 (954MHz), 3GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GV-N780OC-3GD (rev. 2.0) Review

Aravitz 8 april 2014, 369 views

Gigabyte GV-N780OC-3GD (rev. 2.0)

Pluspunten

• Monster kaart
  • Een serieuze upgrade.
  • Goede Koeling
  • Relatief stil
  • Stabiel (ondanks OC edition)
  • Ruimte voor verdere OC

Minpunten

• De kaart is ERG groot. Houd daar rekening mee als je een Case koopt. Hij is zeker een volle CM langer dan een GTX660.

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Deze kaart gekocht ter vervanging van mijn SLI 2x MSI GTX660 Twin Frozr setup.

Aanvankelijk twijfelde ik of ik een performance boost zou krijgen, maar dat bleek niet nodig.

De performance is buitengewoon.
Zowel in een oude Gigabyte Game PC (ter vervanging van een GTX580) met Duo Core en 8 GB Ram draaide Titanfall uitstekend op HIGH settings. (zelden drops onder 40FPS)

In mijn i5-3350p @ 3.5Ghz, MSI Global Z77A-G45 GAMING, 16 GB Game PC it's rocking.

Crysis 3, FarCry, Titanfall, ElderScrollsOnline allemaal getest met MAX settings. Draait als een zonnetje. Zelden FPS drops onder de 60 gehad bij enige van deze games. Overclocken bied nog steeds wat ruimte.
Temperatuur gaat zelden over de 60 graden bij max gebruik.

Dik Dik Dik tevreden!

• i5-3350p @ 3.5Ghz
  • MSI Global Z77A-G45 GAMING
  • 16 GB Kingston Ram
  • OCX Vertex Plus SSD
  • Kingston SVP100 SSD

Heb jij ook een Gigabyte GV-N780OC-3GD (rev. 2.0)?

Reviews door de redactie

Ik heb deze kaart ook vandaag binnen gekregen. Hij heeft welgeteld 1 keer gewerkt. Plots artefacten en afstorten van het systeem. Schijnen veel mensen problemen te hebben met deze kaart.
Dat is naar. Wellicht heb je een defecte kaart?
Of een slechte chip?

Wat voor voeding heb je? Voeding kan veel problemen veroorzaken.

Bij mij draait hij nog altijd als een zonnetje.