Specificaties 4,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto G (2013) 16GB Zwart Review

rayfano 4 april 2014, laatste update op 8 juli 2014, 1.197 views

Motorola Moto G (2013) 16GB Zwart

De smartphone is gewoon super goed voor een super prijs. Enig nadeel is dat het geheugen niet uit te breiden is met sd-kaart, maar momenteel is er ook een versie met sd-kaartslot beschikbaar. Verder echt een enorme aanrader.

Pluspunten

• Snel (door 1GB ram en 1.2 GHz processor)
  • Prijs/kwaliteitsverhouding goed
  • Goed beeldscherm 1280x720 resolutie
  • Stock android
  • Bouwkwaliteit is gewoon heel goed

Minpunten

• Geen NFC
  • Niet hele goede camera
  • Camera doet het soms niet
  • Verder nog niets kunnen ontdekken

Ik heb deze telefoon nu 2 maanden en ben er enorm tevreden over. Ik had niet heel veel geld te besteden voor een nieuwe mobiel, maar kwam uiteindelijk uit bij deze telefoon. Erg snel, en is een beetje te vergelijken met de LG Nexus 4. De prijs/kwaliteitsverhouding is echt heel goed. Je krijgt echt waar voor je geld. Maar om even met een minpunt te beginnen wat ik zelf een beetje jammer vind, geen NFC. Had het in mijn vorige mobiele telefoon wel, maar deze helaas niet. Het beeldscherm is gewoon erg goed met een 720p resolutie en 4.5". De quad-core 1.2 GHz processor zorgt ervoor dat de mobiel echt snel is. De camera hoef je niet heel veel van te verwachten maar is voor een 5MP best goed. Mooie foto's en goede resolutie. Wel heb ik soms een probleem met de camera dat ie niet start. Dat ligt aan de android en wordt verholpen bij 4.4.3. Ook het design van de Motorola is goed. De bouwkwaliteit is gewoon heel goed en de mobiele telefoon voelt gewoon stevig en duur aan. Ook stock android op de telefoon is gewoon fijn. Momenteel heb ik 4.4.2 wat gewoon vloeiend werkt op de mobiel. Ook is de mobiele telefoon gebruiksvriendelijk. Ik ben er erg tevreden mee en zou hem iedereen aanraden als je niet heel veel geld te besteden hebt. Ik vind het zelf een beetje te vergelijken met de LG Nexus 4 en als je meer geld te besteden hebt zou ik dan ook de LG Nexus 4/5 kopen.

Heb jij ook een Motorola Moto G (2013) 16GB Zwart?

Reviews door de redactie