Wacom Intuos Manga P&T S (CTH-480M-N) Review

Jensvijz 1 april 2014, laatste update op 23 april 2014, 3.747 views

Wacom Intuos Manga P&T S (CTH-480M-N)

Pluspunten

• Bijna plug and play.
  • Goedkoop.
  • Pen ligt lekker in de hand.
  • Pen is niet zwaar.

Minpunten

• Pen kan slijten.
  • Redelijk klein.

De Wacom Intuos Manga is een tekentablet voor beginners omdat de tablet een redelijk klein formaat heeft dus weinig ruimte en experts willen vaak juist groot formaat omdat ze dan de ruimte hebben en dat heb je bij deze niet. Je krijgt bij deze versie ook speciale software meegeleverd dit kun je via de site downloaden.

In de doos:

Drukniveaus (Pen): 1024

Verbinding: USB 2.0

Gewicht: 310 g

Mening:

Zelf vind ik de Intuos Manga een fijne tablet. Maar het is echt voor beginners als je al op expert niveau zit met digitaal tekenen dan kun je beter voor de Intuos M gaan aangezien het formaat klein is en de ruimte die je hebt voor de pen ook daardoor beperkt word experts vinden het fijn om grote ruimte te hebben(Meestal). De software die je er bij geleverd krijgt werkt goed , snel , soepel. Maar mijn voorkeur gaat alsnog naar Photoshop.

Software:

Manga Studio Debut.

Dit is mijn eerste review.

Heb jij ook een Wacom Intuos Manga P&T S (CTH-480M-N)?

Dit is geen review. Waarom is het een fijne tablet, maar niet voor expert niveau? Waarom is dat?
Onderbouwen die hap! :)

Wat is er zo goed aan de meegeleverde software?
@Pdebie Bedankt voor de reactie.

Zal het aanpassen .
Hey, Ik heb deze tablet sinds gisteren maar ik zie nu al dat mijn punt scheef is, slijten ze erg snel? want ik speel namelijk heel veel osu ermee.. of kan het niet kwaat en wordt het niet erger?
Heb je een volledige versie van de software gekregen, of een testversie van 24 dagen?