T-Mobile Smart Start 330 (2 jaar) Review

jellex 1 april 2014, 693 views

T-Mobile Smart Start 330 (2 jaar)

Pluspunten

• Dekking
  • Helpdesk / klantenservice
  • Abbo mogelijkheden

Minpunten

• Geen mogelijkheden tot onderhandelen, ook niet als trouwe klant.

Hallo,

Ik wilde hier toch even een hele positieve review achterlaten over mijn ervaringen met de helpdesk.

Het geval was dat mijn Google+ app, na een update, ineens weer mijn foto's ging synchroniseren over 3G. Aangezien ik normaal gesproken erg weinig internet gebruik, heb ik maar een kleine 3G bundel. Deze werd natuurlijk in no-time opgebruikt. Na een dag kwam ik er achter, maar toen was het natuurlijk al te laat. Ik had 100,- euro buiten-bundelkosten gemaakt! Schrikken dus.

Meteen gebeld. Afspraak gemaakt voor als mijn factuur binnen was om dan te gaan verrekenen. Dat hebben ze dan ook voor elkaar gemaakt en gezien mijn goede betaalverleden heb ik alle incidentele internetkosten terug gekregen!

Bij deze dus een dikke pluim voor het meedenken en vriendelijke benadering.

Verder overigens de afgelopen jaren erg goede ervaringen met t-mobile gehad, zowel wat betreft dekking als klantenservice. Ik ben overgestapt naar een ander omdat ze voor mij geen aantrekkelijk abbo meer hadden en geen water bij de wijn wilden doen. Dat is jammer, ik was graag bij ze gebleven.

Heb jij ook een T-Mobile Smart Start 330 (2 jaar)?