Marantz NR1504 zwart

Specificaties 5.1-kanaals met 50W versterker en 5x HDMI - Bekijk alle specificaties

Marantz NR1504 zwart Review

X-ecutioner 31 maart 2014, 1.910 views

Marantz NR1504 zwart

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Halfhoog design
  • Gemak met aansluiten/instellen
  • Reactiesnelheid
  • App

Minpunten

• Bedieningsmenu niet altijd even handig

Geluidskwaliteit Score: 5
Sinds een week in huis, super ervaring mee. Voornaamste keuze om deze te kopen was de mix tussen vertrouwen in Marantz, halfhoog design en features. Toen de prijs zakte naar 320 leek het een mooi moment om deze aan te schaffen.

Instellen was eenvoudig en snel. Binnen no-time Spotify ingesteld en naar de eigen muziek aan het luisteren (je hebt hier wel premium voor nodig). Ook geluid van externe bronnen worden in mijn geval perfect gedownmixed naar stereo en, waarschijnlijk door test met microfoon, past zich perfect aan voor de ruimte voor een mooi vol geluid. Hetgeen ik nogal miste bij mijn vorige receiver, een wat oudere Marantz.

Het menu zelf is niet altijd even handig of mooi, het zoeken naar artiesten of albums op Spotify is wat omslachtig maar dit komt vooral door het on screen keyboard. Maar de Marantz app (die overigens ook binnen een paar seconden werkend was) lost dit grotendeels op, al heeft die ook nog wat verbeterpunten.

Heb jij ook een Marantz NR1504 zwart?