Corsair Value Select CM3X2GSD1066 Review

ThinkPad 30 maart 2014, 171 views

Corsair Value Select CM3X2GSD1066

Pluspunten

• Werkt in Mac Mini early 2009
  • Werkt in MacBook late 2008 (die ergggg kieskeurig is wat RAM betreft)

Minpunten

Stabiliteit Score: 4
2 van deze latjes zaten in een Mac Mini early 2009 die ik had staan. Ze werken daarin perfect.

Ik heb ook een MacBook late 2008, welke erg kieskeurig is wat RAM betreft. Ik heb ze daar ook even in geprobeerd, en dat gaat ook prima (al heb ik niet meer gedaan dan even tot bureaublad laten booten).

Voor niet al te veel geld kun je je Mac dus upgraden naar 4GB RAM :) Voor de mensen met een wat oudere Mac, en 2GB RAM dus zeker interessant. Tweedehands zijn deze latjes namelijk goed betaalbaar. Als je er dan voor 50/60 euro ook nog een SSD bijkoopt dan vliegt je Mac er weer over :)

Heb jij ook een Corsair Value Select CM3X2GSD1066?