Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-EX50LP (Zwart) Review

NescientNewbie 29 maart 2014, laatste update op 14 juli 2014, 551 views

Sony MDR-EX50LP (Zwart)

Pluspunten

• De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Minpunten

• Ik was altijd Iphone oortjes gewend dus aan deze in-ear oortjes moest ik wel even wennen.

Het product zelf is perfect, helemaal gezien de prijs. Mijn laatste 2 oortjes was ik kwijtgeraakt dus ik wilde niet al te duere oortjes. Deze oortjes zijn daarom perfect, omdat ze niet al te duur zijn en toch een uitstekende geluidservaring geven. Zeker een aanrader voor mensen die gewoon goede oortjes willen voor een prima prijs.

Heb jij ook een Sony MDR-EX50LP (Zwart)?