1 review

Dell Inspiron 15 N5030 (n00n5342nlnl)

Specificaties 15,6" • 1366x768 (WXGA Wide) • 500GB • Intel Pentium - Bekijk alle specificaties

Dell Inspiron 15 N5030 (n00n5342nlnl) Review

koenie112 28 maart 2014, laatste update op 28 maart 2014, 348 views

Dell Inspiron 15 N5030 (n00n5342nlnl)

Dit product al ruim 3 jaar in mijn bezit. De laptop gebruik ik voorname voor mijn studie. Voor dit heeft deze laptop mij nog nooit teleurgesteld.

Hij werkt nog steeds snel en maakt niet tot nauwelijks geluid. Dit is overigens erg prettig wanneer je in de klas zit... :)

Geheugen is top, 400 GB, is ruim genoeg voor een student. Geluid is helaas wat minder. Klinkt erg lelijk en schel. Maar goed, voor de lage prijs waarvoor ik hem heb gekocht kon ik dat ook niet verwachten.

Toetsenbord maakt wel veel geluid wanneer je aan het typen bent dus dat is een beetje jammer. Beeld is prima.

Heb jij ook een Dell Inspiron 15 N5030 (n00n5342nlnl)?