Beats Solo HD Special Edition (Rood, Zwart) Review

koenie112 28 maart 2014, 371 views

Beats Solo HD Special Edition (Rood, Zwart)

Pluspunten

• Top geluid
  • Strak design

Minpunten

De blauwe Solo HD. Nu ruim een maand in mijn bezit. Tot nu toe zeer tevreden. Het geluid is en blijft erg mooi. Het design is erg mooi en strak. Handig hoesje om alles in te bewaren. Kraakvrij, helder en mooi geluid.

Alleen de doos is al prachtig, komt in een mooie verpakking. Maak je het mooie doosjes open, ligt die daar op je te wachten. Na deze 3 maanden bevalt die nog steeds en gebruik ik het elke dag. Heeft me nog niet teleurgesteld. Een echte aanrader voor de muziek liefhebber.

Zelf gebruik ik het samen met mijn HTC One V, die BeatsAudio ondersteunt. Dit is zeker een aanvulling.

Kijk voor de zekerheid nog even naar de prijs, die is naar mijn idee een beetje aan de hoge kant...

Heb jij ook een Beats Solo HD Special Edition (Rood, Zwart)?