Specificaties 16GB microSDHC, 0,536 per GB - Bekijk alle specificaties

Sandisk microSDHC 16GB Class 2 Review

johanw910 9 januari 2009, laatste update op 9 januari 2009, 2.979 views

Sandisk microSDHC 16GB Class 2

Pluspunten

• Veel ruimte.

Minpunten

• Schrijfsnelheid kon beter.

Er past lekker veel op, maar het vullen van de kaart met met name mp4 films duurt erg lang vanwege de maximale schrijfsnelheid. Staat het er eenmaal op, dan is de kaart snel genoeg om de films zonder haperingen tijdens het afspelen te lezen. Verder heb ik er nog nooit problemen mee gehad in de Nokia E51. Hoewel dit toestel officieel maar maximaal 4GB ondersteund werken 6GB, 8GB en 16GB kaarten hier goed in.

Heb jij ook een Sandisk microSDHC 16GB Class 2?

beetje kort ik zou graag meer zien over prestaties. En veel ruimte is wat je kan verwachte bij 16 gyg dus ik vind het niet relevant om op te merken.
Kun je ook aangeven wat de schrijfsnelheid is en hoe hoog de leessnelheid is? En hoe heb je de gegevens er op gezet? Via de telefoon dmv datakabel of via een kaartlezer? Het eerste is namelijk veel trager.
Waarschijnlijk via de telefoon. schrijven gaat best snel met 7mb/seconden.

Ben er zeker tevreden over:)
Deze review geeft meer informatie over je telefoon dan over het SD kaartje.
Waar is de review?
wat wel minder is is dat het lezen in de telefoon soms TRAAG gaat ik heb nu 8 gb in mn samsung star gehad maar het duurde een minuut voordat ik nog maar in mn mappen kon laat staan mn muziek map :(
daarom koop ik ook geen samsung telefoons meer.
ik weet het, kort door de bocht, maar gewoon slechte ervaring mee, ze proberen te veel voor te weinig geld in een apparaat te stoppen en dat werkt gewoon niet.