Palit GeForce 6600GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI) Review

SmoothTweaker 28 mei 2005, 398 views

Palit GeForce 6600GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI)

Pluspunten

• Geen extra stroom adapter nodig bij PCI-E
  • Helder beeld
  • Mooie prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Het geluid en warmte productie

Drivers en compatibiliteit Score: 5
IK kreeg hem Bulk verpakt. dus alleen in zakje met de nodige kabels. alles wat ik nodig had zat erbij :). extra VGA-> DVI stekker voor een 2e DVI.

ik kan ipv met me Geforce 2MX op 85hz draaien beelkwaliteit is echt super.

ik heb de kaart alleen nog maar getest in SOF2 die speel ik op ze hoogst met 4x AA 8x AF met 180FPS.
en UT2004 1024x768x32 @ alles hoogst zonder AA en AF. ziet er super gelikt uit :Kwijl:

De laatste drivers van nvidia zijn gemakkelijk te downloaden. en werken gelijk nergens geen gedonder mee. AA en AF kan je mooi per programma instellen.

de koeler van de palit zit er nogal los op. druk je op de bovenkant komt de andere kant naar boven. de koeler zit heel losjes maakt een gigantische herrie en idle is hij 47 stressed 60+ bij UT2004.

Bij alternate gekocht was maar 139 euro. en koeler word toch nog vervangen door artic/zalman vga koeler maar daar had ik even het extra geld niet voor.

Heb jij ook een Palit GeForce 6600GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI)?