Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty) Review

joostdevriesx 7 januari 2009, laatste update op 7 januari 2009, 1.689 views

Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty)

Pluspunten

• goedkoop
  • mooie vormgeving
  • bluetooth, kortom lekker ver van computer af zitten

Minpunten

• vingerafdrukken
  • geen windowstoets
  • touchpad had wat dichter tegen de rand gekund echter is dit een nadeel?

Had een bluetooth toetsenbord nodig en wou tegelijkertijd er eentje met trackball. Voor mijn computer in de woonkamer.

Kon er echter nergens eentje vinden met een redelijke prijs met bluetooth. Als je bluetooth gebruikt kan je echt op de bank blijven zitten en heb je geen haperingen bij het typen. Er zijn veel alternatieven echter deze zijn allemaal duur en hebben geen bluetooth. Heb ook nog naar het aftandse infrarood toetsenbord van microsoft gekeken.

Ik las op een amerikaans forum dat dit toetsenbord ook geschikt is voor je computer terwijl hij eigenlijk allen voor de PS3 is gemaakt.

Gewoon besteld tezamen met een goedkoop bluetooth adaptertje en maar eens gekeken of het werkt.

En het werkt uitstekend. Het gebrek aan een windows toets wordt goedgemaakt door 2 extra toetsen voor de linker en rechter muistoets. Als je het toetsenbord met 2 handen beetpakt kan je met je rechterhand "muizen" en met je linkerhand de muisknoppen bedienen. Engels amerikaans toetsenbord is niet zo heel erg verschillend.

Kortom een goede aankoop voor weinig geld. Toetsenbord heeft ook nog een aan en uit knop.

Het glimmende oppervlak geeft wel veel vingerafdrukken.

tweaker sinds 1993 :)

Heb jij ook een Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty)?

Gisteren besloten dat ik dit bordje wil gaan kopen en vandaag ineens een review, leuk! :) Ik had al diverse ervaringen gelezen op internet, maar nu weet ik het helemaal zeker.

Welk bluetoothadaptertje heb je erbij genomen?
Dank voor deze review, ik zat al te wachten tot iemand dit, in vergelijking met de rest, goede en goedkope bordje zou testen. Nu ga ik hem binnenkort ook bestellen :)
Ik heb hem nu zelf ook binnen maar krijg hem niet aan de praat, hij is niet zichtbaar voor de bluetooth dongel. Ik heb wel de reset knop ingedrukt voor het "bind" proces