Zalman ZM-T3 - Reviews

Specificaties Small form factor • 5 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Zalman ZM-T3 Review

Karizma 19 maart 2014, 1.306 views

Zalman ZM-T3

Pluspunten

• Zeer goede kwaliteit voor deze prijs.
  • Binnen en buiten zwart afgewerkt.
  • Waterkoeling mogelijkheden.
  • Belachelijk goedkoop.
  • USB 3.0 aansluiting.
  • Super aantrekkelijk design.
  • Erg compact.

Minpunten

• Geen.

Ik geef even een korte review. Ik zocht een zeer goedkope kast, en ben toen op deze uitgekomen. Ik had al ervaring met Zalman, en is naar mijn mening het beste merk voor behuizing, koeling etc.

Dit is nogmaals bevestigd door deze kast, wat een prachtige kast! Hij ziet er super strak uit, goede bouwkwaliteit, lekker compacte kast.

Aan de zijkant is er ruimte voor twee 80mm fans. Zalman levert er standaard een bij voor de achterkant, deze hoor je totaal niet.

Er is aan de voorkant maar plek voor EEN dvd brander. Verder zit er een USB 3.0 aansluiting, USB 2.0, audio en mic jacks.

Zoek je een goedkope kast van hoge kwaliteit? Koop deze!

Heb jij ook een Zalman ZM-T3?