Specificaties Small form factor, 5 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Zalman ZM-T3 Review

Karizma 19 maart 2014, 1.156 views

Zalman ZM-T3

Pluspunten

• Zeer goede kwaliteit voor deze prijs.
  • Binnen en buiten zwart afgewerkt.
  • Waterkoeling mogelijkheden.
  • Belachelijk goedkoop.
  • USB 3.0 aansluiting.
  • Super aantrekkelijk design.
  • Erg compact.

Minpunten

• Geen.

Ik geef even een korte review. Ik zocht een zeer goedkope kast, en ben toen op deze uitgekomen. Ik had al ervaring met Zalman, en is naar mijn mening het beste merk voor behuizing, koeling etc.

Dit is nogmaals bevestigd door deze kast, wat een prachtige kast! Hij ziet er super strak uit, goede bouwkwaliteit, lekker compacte kast.

Aan de zijkant is er ruimte voor twee 80mm fans. Zalman levert er standaard een bij voor de achterkant, deze hoor je totaal niet.

Er is aan de voorkant maar plek voor EEN dvd brander. Verder zit er een USB 3.0 aansluiting, USB 2.0, audio en mic jacks.

Zoek je een goedkope kast van hoge kwaliteit? Koop deze!

Heb jij ook een Zalman ZM-T3?

voor de prijs is het een mooie kast ja ben alleen niet zo fan van zalman zelf heb ik een zalman z11 Plus en dat vind ik echt een rot ding mede komt het doordat ik me er zelf veel te vaak aan heb gesneden door randjes die niet goed afgewerkt zijn van. een paar vrienden van me zeggen dat het de beste kast ooit is voor de prijs maar ja ik moet maar eens een nieuwe kast kopen
Die kast had ik zelf ook en is voor mij nog de beste kast ooit. Geen scherpe randjes voor mij.
Heb ook de Z11, heb geen probleem met scherpe randjes, heb echter wel een probleem met de cable management.

Ontopic:
Dit is wel een hele korte review, plaatjes zouden al veel toevoegen.

En ik weet niet of het kan maar zoek toch even een paar minpuntjes op. Bijvoorbeeld: of een kast nou 100 of 20 euro kost, scherpe randjes blijven een minpunt, natuurlijk kan je het voor 20 euro meer afwijkingen verwachten dan voor 100 euro maar het blijft een minpunt.

Ik ken weinig producten die geen minpunten hebben.
ja het zijn er niet veel vooral door de cabble managment holes en dat is juist heel irritant aangezien ik er niet super veel in doe is het niet erg maar toen ik mijn hele systeem er nog in moest bouwen was het wel wat minder
Pech me die kast mss? Ik heb zelf toevallig afgelopen weekend een ZM-T1 van Zalman gebruikt in een budget pc build en dat is echt een hele nette afgewerkte kast. Zonder randjes etc.

Die kleine fans waren voor mij de aanzet om de T1 te kiezen, ik heb liever 120mm fans.

[Reactie gewijzigd door Havvie op 19 maart 2014 20:09]

Ja op zich de on afgewerkte randjes met cable managment zijn irritant maar om de kast nou weer bijvoorbeeld op te sturen vind ik de moeite niet waard ik ben niet elk uur van de dag in me pc bezig
Bedankt voor de review, ik overweeg het ook om de kast te kopen nu. Heb wel een vraag voor je;
Heb je je voeding met fan naar de bovenkant of naar de onderkant geplaatst in deze case? En zou het nog uitmaken denk je?
Ik kan het me niet goed meer herinneren. Als er een ventilatie uitgang is aan de onderkant van de kast dan moet de voeding met de ventilator naar beneden. Zo niet gewoon naar boven.