Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit) Review

Yosecret 14 maart 2014, laatste update op 14 maart 2014, 958 views

Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit)

Pluspunten

• Diepe bass
  • Prima geluidskwaliteit
  • Stevig
  • Apple doet niet moeilijk over garantie

Minpunten

• Brakke bouwkwaliteit
  • Na aantal maanden begeeft de linker earpod het altijd

Ik kreeg een setje Earpods bij m'n iPod 5G ondertussen alweer een tijdje terug. Geluidskwaliteit was enorm goed, en ze zaten ook goed. Op het eerste gezicht dus een prima product. Echter na 4 maanden was het geluid van m'n linker oortje veel zachter dan de rechter en heb ik via de garantie nieuwe kunnen krijgen.

Dit heeft zich nog 3, ja, 3x voorgedaan en het was steeds de linker earpod die het begaf. Ik ben dan ook zeer ontevreden over de bouwkwaliteit.

Heb één paar voor onderweg en on2go en één paar voor thuis als ik bezig ben. Vreemd genoeg is het altijd het setje dat ik thuis gebruik dat het begeeft. Terwijl ik die met uiterste zorg netjes ophang nadat ik ze heb gebruikt.

Conclusie: Prima kwaliteit geluid, bagger bouwkwaliteit, alleen kopen als je de moeite wilt nemen elke 4 á 5 maanden nieuwe te claimen omdat ze het begeven.

Heb jij ook een Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit)?

Gebruik vanaf september vorig jaar earpods, ik ben er nog steeds erg blij mee. Ik ben verre van voorzichtig met die dingen, ze stuiteren op de grond, vallen uit mijn zak of zitten tussen de deur. Nog nooit problemen gehad eigenlijk :) .
Deze week kunnen constateren dat mijn vervangende paar van 14 januari nu al weer kapot is. Linker Earpod is net als bij vorige sets veel zachter en lijkt defect. Met m'n andere paar is nog steeds niks aan de hand.
ik heb ze al zins vorig jaar april nog steeds geen problemen mee gehad