Specificaties DLNA -support, WiFi - Bekijk alle specificaties

WD TV Live (2011) Review

stekmanNewbie 8 maart 2014, 684 views

WD TV Live (2011)

Geluidskwaliteit Score: 2

Helaas ben ik zeer teleurgesteld in dit apparaat. Het leek prima te gaan, installeren, verbinding maken met pc enz.
Bij het afspelen ging het mis, om de zoveel seconden valt het geluid weg, een soort glitch. Het geeft ook een storing op het beeld maar die is nauwelijks zichtbaar. Het wegvallen van het geluid is vreselijk irritant. Ik ben juist afgestapt van een pc met media portal omdat ik een dedicated systeempje wilde hebben. Ik heb het nu twee avonden geprobeerd maar geef het op. Nieuwe firmware, oude firmware, het maakt niets uit.
Maandag breng ik hem terug, als hij morgen open is morgen al.

Heb jij ook een WD TV Live (2011)?

Dit klinkt eerder als een productiefout of dat er een andere oorzaak is, maar niet iets wat een structureel probleem is van dit apparaat. Heb inmiddels meerdere van deze kastjes voor eenvoudig achter-tvs-gehangen display-gebruik van fotos en films, maar ook voor Netflix en 1080p streaming en dat werkt allemaal prima.

Ben met deze budget versies wel enkele kleine bugs en iets frequentere vastlopers (nog altijd zelden) tegen gekomen dan met zn iets duurdere broertjes (Zoals de Hub), en er zitten wel wat beperkingen aan (zoals het niet kunnen afspelen van ISO, VOB, en nog enkele formaten (even vlot uit mn hoofd hoor!)), maar wat jij hier beschrijft klinkt echt als een gevalletje RMA als je zeker bent dat alles voor de rest in orde is.
ik heb alles getest, gebruik nu twee hdmi kabels, stream alles al jaren. Misschien inderdaad gewoon omruilen. Ik ga dat maar eens proberen. Overigens speelt hij wel iso af, bluray n dvd.
Nu net zag ik de glitsch iets uitgebreider. Het werd een wit beeld alsof het een stoffen achtergrond was. Ik vermoed de interne videokaart of zo. Ik vraag hem om te mogen ruilen en test dan opnieuw.
Ik heb deze een aantal weken geleden gekocht, en ben zeer tevreden. Heb hiervoor een mede8er en een android stick gehad. Geen problemen, mooi beeld en geluid. Speelt tot nog toe alles af, ook vob, iso, mkv etc.. Ik zou m gewoon eens ruilen..
Wat is morgen open? En natuurlijk heb je een kaduuk exemplaar of verkeerde media. Hier werkt ie prima iig.