Samsung SyncMaster 710N (17", 12ms, D-sub, Zwart) Review

denisevoorC 25 mei 2005, 529 views

Samsung SyncMaster 710N (17", 12ms, D-sub, Zwart)

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit, snel voor gamen

Minpunten

• Helaas geen DVI ingang

Na lang wikken en wegen heb ik dan toch een samsung syncmaster aangeschaft. Bij het aansluiten viel het me op dat in tegenstelling tot vele andere monitoren, er geen stroomadapter bij nodig is. Deze is al ingebouwd in het scherm, wat een groot voordeel is natuurlijk. Het is een snel scherm, wat goed van pas komt bij het gamen. Het gebruiksgemak vond ik in het begin niet erg handig, maar omdat de instellingen maar eens hoeven te gebeuren zie ik dit niet als een erg groot nadeel. Ik heb dit scherm gekocht omdat ik in de toekomst van plan ben om er nog een tweede bij aan te schaffen en dit scherm kan horizontaal gedraaid worden waardoor ik dan mijn schermen naast elkaar kan gebruiken.

Heb jij ook een Samsung SyncMaster 710N (17", 12ms, D-sub, Zwart)?

Misschien dat je wat meer informatie over het scherm(specs) en een onderverdeling kunt maken in de onderwerpen die je in je review bespreekt.(dit maakt het artikel wat leesbaarder).

Overigens; voor de moderators; Erg verwarrend als er met "geen groene balkjes bij ghosting" wordt bedoelt dat het schrem niet ghost. De balkjes geven toch de kwaliteit aan waarmee het apparaat zijn functies uitvoert? Bij het zien van deze waardering voor ghosting werd de impressie gewekt dat het om een 'scherm slecht met ghosting omgaat'...of was dat de bedoeling "?