Bekijk alle uitvoeringen

LG E400 Optimus L3 Zwart Review

djdaan 26 februari 2014, 222 views

LG E400 Optimus L3 Zwart

Pluspunten

• Interface lekker vlot.
  • Accuduur die is met licht gebruik 2 a 3 dagen.

Minpunten

• slome CPU: single core cortex a5 op 800 mhz
  • opslag geheugen ;159 mb waar nog 60mb van over is en als dat vol is dan kan je niet meer sms'en en nog 1 GB intern geheugen.
  • Oude android versie (2.3.6)

Hallo mensen ik heb nu al 1 1/2 deze telefoon. Dit is mijn eerste smartphone die ik gehad heb. Ik heb hem gekocht omdat je 20 euro cashback kreeg van lg. In het begin was hij lekker snel na een tijd werd wel wat langzamer. De software loopt op zich best soepel op deze telefoon. Ik heb laatst mijn telefoon gereset en toen heb ik de nieuwste software erop gezet eerst vond ik de skin van LG best mooi maar na de update vind ik het een beetje kinderachtig lijken maar na een paar weken wennen gaat het op zich wel. Als je voor het eerst een smartphone wil gaan kopen zou ik deze kunnen aanraden nu zijn er wel al nieuwere versies van deze telefoon die zou je ook kunnen kopen.

Heb jij ook een LG E400 Optimus L3 Zwart?

Tip. Zet de voor- en nadelen op deze manier in de tekst. Plaats bij de plus- en minpunten korte zinnen of steekwoorden. Bijv bij Minpunten:
- Langzame processor
- Zeer weinig geheugen voor apps (150MB)
Ik heb deze smartphone ook, maar zou hem absoluut niet aanraden aan anderen. Ja, hij is lekker goedkoop en doet wat een smartphone hoort te doen, maar je kunt er hooguit 4-5 apps op installeren. De android versie is extreem verouderd (2.3 !! ) en de camera ronduit slecht.
Omdat de telefoon zo weinig ruimte heeft, heb je er weinig op te doen en gaat de batterij een aardig tijdje mee, maar als je dan een keer de GPS gebruikt, of een treinreis lang browsed, ben je een groot deel kwijt.
Scherm is zeer matig en de resolutie staat pixel-counting toe.

Ik ben blij met de smartphone omdat ik een budget phone nodig had die tenminste de NS app kon draaien, dat kan ie net. Maar voor iemand die zijn smartphone ook echt wil gebruiken voor meer dan één app: vooral gaan voor een nieuwe generatie telefoon.
ik heb deze smartphone nu ook al bijna 2 jaar maar ik gebruik hem vooral als muziek speler en daar is ie best goed in. verder is ie niet echt aan te raden als je verwacht meer dan twee dingen er op te kunnen doen.