JBL J46BT (Zwart) Review

Dreeass 24 februari 2014, laatste update op 22 april 2014, 1.143 views

JBL J46BT (Zwart)

Pluspunten

• Gemakkelijk te gebruiken.
  • Extra volume boost bovenop dat van het verbonden apparaat
  • Bijgeleverd stevig zakje waar je het kan bewaren
  • Zit gemakkelijk
  • LED lichtje dat gemakkelijk steeds informatie toont

Minpunten

• Gepiep tijdens gebruik van Bluetooth in het linkeroortje
  • Vergt veel tijd om alles optimaal in het oor te krijgen (voor de eerste keer in verband verschillende extra oordoppen en oorsteuntjes)
  • Opladen niet echt gemakkelijk
  • Batterij maar 5 en een half uur, zwak vergeleken met andere vergelijkbare producten

Na dit product te hebben aangekocht, verspilde het enkel nog maar mijn tijd. Doordat ik een gepiep hoorde tijdens het gebruik van Bluetooth in het linkeroortje, stuurde ik een mail naar de producent zelf. Daarop kreeg ik het antwoord dat dit niet zo hoorde te zijn dus besloot ik het artikel terug op te sturen naar de webwinkel. Ik vroeg ook om een vervangend artikel omdat de producent zelf zei dat het gepiep daar niet hoorde te zijn. Eenmaal het vervangende artikel te hebben ontvangen, was ik zeker dat dit gewoon was bij dit product. Nu ga ik het product voor een tweede maal terugsturen en mijn geld terugvragen. Door dit hele gedoe, heb ik een heleboel mails moeten versturen en naar het pakket weer moeten verzenden en thuis moeten zitten wachten op het artikel.

Mits iemand dit probleem niet heeft, gelieve dan zelf een review te schrijven. Het kan ook dat ik enorm veel ongeluk heb gehad en 2 foute artikelen heb ontvangen.

• Macbook Pro Retina 13"
  • Nexus 5
  • Windows Dell Laptop

Heb jij ook een JBL J46BT (Zwart)?

heb dit ook met me suroundset volgens mij ligt dit niet aan het product maar instellingen van je pc
als je wat rommelt met de geluidskwaleit zal dit van schijngelijk stoppen
(heb de oortjes niet dus geen idee of het daarbij ook helpt)
Dit was niet het geval, het apparaat werd getest op mijn Nexus 5, Macbook Pro Retina 13" en een Window Dell Laptop.
Ik vind 5,5 uur best wel lang voor een draadloze headset. Welke vergelijkbare producten bedoel je precies?

Kun je meerdere devices tegelijkertijd koppelen? Dus bv. je telefoon en console...