Specificaties 13,3" (1366x768), 256GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

HP Spectre XT Pro (H6D55EA) Review

san.okk 22 februari 2014, laatste update op 30 juli 2014, 90 views

HP Spectre XT Pro (H6D55EA)

Ik gebruik deze notebook zakelijk. Gezien de premium prijs die HP hiervoor vraagt had de resolutie omhoog gemogen en vindt ik 4GB aan RAM wel wat krap bemeten. Design en afwerking is erg mooi.

Pluspunten

• Premium design
  • Opvallende details behuizing
  • Prestaties
  • Positieve reacties (o, is dat een HP??)

Minpunten

• Trackpad
  • Resolutie (kijkhoeken)
  • 2 USB aansluitingen
  • buigbare displaybehuizing

Vanwege mijn baan was mijn enige wens een handzame en lichte laptop. Helaas viel de Macbook air af ivm compatibiliteit met onze bedrijfssoftware.

Tot nu bevalt deze notebook redelijk al vind ik de trackpad echt onder de maat. De accuduur is tevens niet geweldig maar met wat besparende maatregelen (energieschema) is dit acceptabel. Dit gaat wel ten koste van de prestaties.

De resolutie is eigenlijk te laag maar daar valt tijdens de dagelijkse werkzaamheden weinig op aan te merken. De kijkhoeken zijn hierdoor echter niet geweldig. Ik heb op mijn werkplek een "24 monitor en extern tb. Op dat moment is het super werken op de laptop

De huidige generatie Spectre zijn standaard voorzien van een touchpanel. I.c.m. het besturingssysteem is dat een mooie aanvulling.

Heb jij ook een HP Spectre XT Pro (H6D55EA)?