Specificaties 16GB DDR3 (kit van 2) @ 1.600Mhz - Bekijk alle specificaties

Corsair Vengeance 16GB 1600MHz CL10 Review

neverkind 18 februari 2014, 607 views

Corsair Vengeance 16GB 1600MHz CL10

Pluspunten

• Easy
  • Plug and play
  • stabiel
  • Stoere look

Minpunten

• Rood, ik heb blauwe led in mijn kast

Stabiliteit Score: 5
Hallo

Ik heb dit setje nu een maand of 3 en ik had geen betere aankoop kunnen doen van mij betreft is dit het beste setje wat er is voor de prijs.

Heerlijk stabiel en mijn PC pakte hem mooi op. Ook het inklikken ging als een trein!

Ik weet het nog niet zeker of ik dit ga doen maar ik kan met dit setje makkelijk overclocken!

Ik gebruik over het algemeen 5-7 gig

en als ik alles open heb staan 8-10

Die extra 6 komt later van pas als ik alles ga upgraden :P

Zeer tevreden en de levenslange garantie is ook erg leuk :)

( Ja ik weet dat dit kort is maar ik maak vaker kleine reviews voor mensen die een kort duidelijk antwoord willen hebben. Als ik op het punt sta om een video kaart te kopen maar ik twijfel tussen 2 wil ik graag een duidelijk kort verhaal over wat ik straks in me handen krijg en hoe anderen de kaart vinden! )

bedankt!

• GTx 650
  • Intel i5
  • Windows 8.1

Heb jij ook een Corsair Vengeance 16GB 1600MHz CL10?

Als de kleur een probleem is, waarom ben je dan niet gewoon voor de blauwe versie gegaan?
Ik gebruik namelijk zelf precies hetzelfde geheugen, maar vanwege mijn blauwe leds heb ik de blauwe versie gekocht.

Ik kan hem zo niet in de Tweakers pricewatch vinden, maar iig Azerty heeft ze nog op hun site staan.

Edit: Ik heb de mijne overigens als 2maal 2x4 gekocht bij de Mycom. Zij hebben ze ook nog op voorraad.

[Reactie gewijzigd door Mpdrichel op 18 februari 2014 11:41]

nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

..... 8)7

Ik wist niet dat er een blauwe was

[Reactie gewijzigd door neverkind op 18 februari 2014 11:43]

Haha, dat vroeg ik me ook al af xD.
even tussen door, Ik ben blij dat jullie commenten en reageren en ga vooral door maar ik weet niet echt hoe uitgebreid ik een review over RAM kan maken,.. ik heb de ram een stress test laten doen maar goed ik verwachtte al dat hij het uitermaten goed zou doen

Als iemand tips heeft? :)
Zoek een voorbeeld review op die je als basisidee kunt gebruiken om je eigen variant ervan te maken.

Voorbeeld 1, voorbeeld 2 of andere voorbeelden.
Thanks want ik wil graag delen met jullie hoe mij het setje bevalt maar ik weet niet zo goed hoe ik ram nou een mooie review kan geven :P

En ik wil ook niet echt in alle details gaan. een lekkere simpele review voor mensen die niet al te diep erin willen gaan maar wel willen weten of het iets is of niet!

Nog maals bedankt :)