Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Deathadder Essential Review

Stef87 18 februari 2014, laatste update op 28 augustus 2014, 1.283 views

Razer Deathadder Essential

Omdat het formaat perfect in mijn handen past en beschikt over een zeer goede optische sensor kan ik deze muis zeker aanraden als je veel games speelt.

Pluspunten

• glijstukjes onder muis los te kopen!
  • goede optische sensor
  • Ergonomie is prima
  • Verlichting uit te schakelen
  • Software is uitgebreid

Minpunten

• Te weinig knoppen op de zijkant

Mijn eigen Razer Deathadder (Het 2013+ model) muis review video :

Beste lezers,

Hierbij wil ik graag delen dat de Deathadder 2013 muis van Razer optimaal is om heel precies een game mee te spelen.

Inleiding:

Ik heb deze muis namelijk gekozen om zijn beroemde 6400dpi optische sensor, naar mijn weten is er geen andere muis die een 6400 optische sensor heeft.
Verder heb ik hiervoor de Razer naga gebruikt met een laser sensor en die werkte ook prima het enigste nadeel van die muis is dat je soms bij FPS spellen de knoppen op de zijkant ongewild in drukt.

Verpakking:

Om te beginnen is de muis mooi en goed verpakt in een doos, dit kan je terugvinden in de video review.

Gebruik:

In gebruikt is de muis erg fijn, door de rubberen zijstukjes zul je hem niet snel door transpiratie uit je vingers laten glijden.
Wel moet gezegd worden dat bij jonge kinderen de muis eventueel te groot is om fijn in de hand te leggen.
Verder is een muismat aan te raden hij werkt niet goed zonder!
Mochten de ''glijstukjes'' ooit slijten onder de muis dan zijn die via de Razer website los te krijgen.

Software Razer Synapse 2.0:

De software die je kan downloaden van Razer is ook erg fijn, met deze software kan je heel gemakkelijk verschillende profielen maken om instellingen te onthouden voor jou specifieke applicatie of game.
Verder kun je met deze software ook de sensor afstellen op je muismat en zelfs de lift off afstand bepalen met deze software.
Ten slotte kan je de gegevens in de Razer 'cloud' opslaan zodat je bijvoorbeeld op je game laptop of desktop gelijk de goede instellingen hebt.

Conclusie:

Wie er ongeveer 60 euro voor over heeft is dit voor de meeste games naar mijn mening de 'beste' muis en dus zeker aan te bevelen voor bijna alles spellen.
Zou je bijv meer MMORPG's spelen dan kan ik de Razer Naga aanbevelen!

Bij vragen kan ik mijn review aanpassen!

Met vriendelijke groeten,

Stefan Brand

Heb jij ook een Razer Deathadder Essential?

Nette review.

En by the way, dat linkje is een linkje naar je Titanfall Gameplay niet echt een review van de muis zelf :)
Bedankt die verander ik zsm even als ik weer thuis ben!

Bedankt :-)
De Link is aangepast!! Bedankt voor het melden ik had geen idee..!

Voor de mensen die geintresseerd zijn de videolink is nu wel correct.
Ik zou me vereerd voelen als men kan laten weten of ze de video gewaardeerd hebben..!
Ik vond hem erg gedetailleerd en fijn om te bekijken, niets onnodigs, goede argumenten :) Bedankt!
Knetik nogmaals bedankt voor het bekijken en melden.

Met vriendelijke groet,

Stef