Grand Theft Auto San Andreas, PC (Windows) Review

12345dan 17 februari 2014, laatste update op 17 februari 2014, 483 views

Grand Theft Auto San Andreas, PC (Windows)

Pluspunten

• Goedkoop
  • Mooie graphics
  • Zeer uitgebreid
  • Veel missies
  • Veel apparaten worden ondersteund
  • Neemt niet zoveel ruimte in beslag vergeleken met de uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• Vervelende bug(s)

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 4
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 4
Deze review gaat over de iOS-versie.

Grand Theft Auto San Andreas is een leuke game en de graphics zijn ook erg verbeterd in tegenstelling tot de versie van de PlayStation 2. Ik speel dit spel een maand op de iPad vierde generatie. In de AppStore kost de game 5,99 euro.

Inhoud
  • Prestaties
  • Graphics
  • Ondersteuning
  • Stabiliteit
  • Conclusie
Prestaties
Op mijn iPad vierde generatie werkt alles soepel en het laden gaat heel snel. Ook tijdens het schieten, rijden, vliegen en varen gaat alles soepel en de frames per seconde blijft naar mijn mening hoog. Het spel draait wat minder soepel op de iPad derde generatie, daar is soms wat lag tijdens het rijden. Wat helpt is om de iPad opnieuw op te starten na de installatie van de app.

Graphics
De graphics zijn redelijk hoog, zeker voor een iOS-game. Op mijn iPad vierde generatie ziet alles er realistisch en mooi uit. Natuurlijk heeft Rockstar de graphics verbeterd dan die van het origineel ontworpen voor de PS2.

Ondersteuning
Alle apparaten met een dual-core Apple A5-chip of hoger worden ondersteund. Dus de iPod Touch vijfde generatie, de iPhone 4S, de iPhone 5, de iPhone 5C, de iPhone 5S, de iPad 2, de iPad derde generatie, de iPad vierde generatie, de iPad mini, de iPad Air en de iPad mini met Retina-display.

Stabiliteit
De game is opzicht wel stabiel ook draait alles soepel zoals eerder beschreven bij Prestaties. Alleen is er nu een vervelende bug in het spel waardoor de applicatie crasht bij één specifieke missie. Het is dan niet meer mogelijk om die missie te spelen en als je verder wilt spelen moet je op een andere 'save' gaan spelen. Maar verder is de game stabiel.

De applicatie is redelijk goedkoop en de game is zeer uitgebreid. Ook neemt de game slechts twee gigabytes in beslag. Alleen is die bug nogal irritant, maar verder is het een fantastische game.

• iPad vierde generatie

Heb jij ook een Grand Theft Auto San Andreas, PC (Windows)?

Leuke dat je de moeite hebt genomen een mobiele game te reviewen :) Mag naar mijn idee wel vaker gebeuren (dan kijk ik ook naar mezelf). Ik twijfelde om SA op mijn iPad Mini te kopen (i.v.m. processor/grafische kracht) en zo te lezen gaat dat wel een probleempje vormen denk ik. Bedankt in ieder geval voor de review! :)
Bedankt voor je fijne feedback.

Ik denk dat het wel moet lukken op de iPad mini. Het gaat niet zo soepel op de iPad derde generatie omdat het een matige GPU* heeft maar ondertussen wel een superscherp beeldscherm. De iPad mini heeft bijna dezelfde hardware en geen superscherp beeldscherm, dus ik denk dat het wel lukt.

* matig bedoel ik in verhouding met het scherm. :)
Beste,

mag ik vragen om wat voor bugs het gaat? (Want dit spel speel ik op een een Core i3 Dual Core Ivy Bridge uit 2012).