Specificaties 750W (80 Plus Gold), volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Corsair RM750 Review

pbaranyi 15 februari 2014, laatste update op 15 februari 2014, 1.215 views

Corsair RM750

Pluspunten

• modulair
  • stil
  • redelijke prijs

Minpunten

• combinatie met Corsair Obsidian 550D vreemde plaatsing van de schoefjes

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Voor de eerste keer een pc bouwen dus via de bbg gekomen op de minimum eisen. Alles een beetje groter en wat googlelen uitgekomen op een 750 watt blijkbaar functioneren voedingen het beste bij 50% belasting en ik wil heb natuurlijk wel een beetje milieu bewust doen. Dus ook maar gold gedaan.

Collega's vertelde mij dat ik modulair moest hebben al deze eisen bij elkaar leverde deze voeding op.

De installatie in de kast verliep simpel alleen raar dat de schoeven niet uitlijnen met de kast maar dat kan zowel aan de kast, de voeding als aan mij liggen.

Voor mij een verademing om te kijken naar de asus filmpjes over hoe je een pc bouwt hier werd ook uitgelegd hoe je kabels moet aanlsuiten en wegwerken. Blij dat ik een modulaire voeding heb gekocht.

Er zitten meer dan voldoende kabels bij en alles voelt degelijk aan. Alleen nog niet veel mee gespeeld maar tot nu geen problemen.

• Corsair Obsidian 550D

Heb jij ook een Corsair RM750?

Een basis review; hier een paar tips om hem wat uit te breiden!

Zorg dat je een review schrijf aan de hand van de beoordelingscriteria. Zoals bijv. het aantal aansluiting, de uitrusting en ook de geluidsproductie.
Daarnaast heb je alleen in je review staan hoe hij in de kast past, je hebt verder niks staan waar je het hebt over het voorzien van je componenten van stroom en dat is wel de primaire functie van een voeding ;)