Microsoft Surface (Pro) Touch Cover Cyaan Review

Zanthr 12 februari 2014, 432 views

Microsoft Surface (Pro) Touch Cover Cyaan

Pluspunten

• Beschermt tablet
  • Dun en licht
  • Handiger dan on-screen toetsenbord
  • Geen accu
  • Touchpad
  • Met blauwe Touch Cover ben ik helemaal 'the man'

Minpunten

• Weinig/geen feedback bij indrukken knoppen

Ik heb een aardige verzameling covers voor Surfaces.
- Een cyaan touch cover
- Een zwarte touch cover
- Een type cover
- Een zwarte touch cover 2

De cyaan type cover had ik als eerste en ben meer tevreden over deze dan de gewone zwarte.

Het materiaal voelt prettiger aan. De achterkant/onderkant is niet van vilt-achtig materiaal maar van hetzelfde als de knoppenkant.

Het kleine touchpad werkt prima, ondersteunt multitouch voor scrollen, en is praktisch. Bovendien beschermt hij de glasplaat van de tablet. Ook gebruikt hij stroom van de tablet zelf in plaats van een ingebouwde accu.

Nadelen zijn wel de tactiele feedback van een echt toetsenbord die je moet missen. Maar hij is wel weer lekker stil hierdoor!

Heb jij ook een Microsoft Surface (Pro) Touch Cover Cyaan?