Jabra SUPREME Review

FoNnEke 11 februari 2014, 249 views

Jabra SUPREME

Pluspunten

• Super bereik
  • Goede geluidsfiltering van microfoon
  • goed en duidelijke speaker er in.
  • Goede accuduur
  • Ook bij lang dragen nog steeds fijn om op te hebben.

Minpunten

• Prijs is wat hoog

Hallo Tweakers,

Ik heb een tijd geleden deze headset aangeschaft voor het gebruik met Skype.
Is een prijzige headset, maar hij werkt wel echt super. Zit lekker, reageert goed op stem en het geluid om je heen word goed gefilterd door de headset.

Bouwkwaliteit en afwerking:
Headset voelt solide aan, kraakt niet zoals vaak andere headsets dat doen als je ze beweegt of open klapt. En heeft mooie gesloten randen, dus komt ook niet zo veel stof tussen te zitten.

Ergonomie
Zit goed om je oor, knelt niet af en er zitten nog andere stukken bij om er voor te zorgen dat bij elk oor een gepaste "houder" zit. Deze zijn wel echt heel fijn om te hebben, want als je er een tijdje mee zit te werken wil je niet hebben dat je oor pijn gaat doen, dat is bij deze headset ook zeker niet het geval. Als je hem een uurtje of 5 op hebt, dan heb je nog steeds nergens last van.

Mobiliteit en accuduur:
Het Bluetooth bereik is buitengewoon, als ik er mee bezig ben loop ik nog al wat af en laat ik mijn telefoon in mijn kamer liggen en ga ik naar de badkamer of wat dan ook en kan ik gewoon door praten en blijf ik goed verstaanbaar. Terwijl dat toch meter of 5 / 6 is met een aantal muren er tussen. Accuduur van het headsetje is super! gaat gewoon heel de dag mee als je aan het bellen bent. Letterlijk een hele dag bellen en nog niet leeg, oftewel perfect!

Prijs:
Wat ik al eerder aangaf, de prijs is relatief hoog. Maar dan krijg je er ook wat voor terug. Echt niet normaal goed dit headsetje !

Prestaties:
Prestaties van het machientje zijn gewoon uitstekend, kan er niet meer of minder van maken.

Als je een Bluetooth headset zoekt voor Skype / telefoon of wat dan ook, pak deze kost wat meer. Maar het levert je ook echt wel wat extra op!

Heb jij ook een Jabra SUPREME?