Sony MDR-V55 (Wit, Zwart)

Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-V55 (Wit, Zwart) Review

FoNnEke 11 februari 2014, laatste update op 11 februari 2014, 638 views

Sony MDR-V55 (Wit, Zwart)

Pluspunten

• Goed geluid
  • Bouwkwaliteit is goed
  • Mooi design

Minpunten

• Redelijk korte kabel

Hallo Tweakers,

Ik heb sinds kerst deze headset in mijn bezit, cadeautje ! Maar ik moet zeggen, wat een mooi ding. Zit lekker, muziek, films, en games klinken gewoon meer dan goed. Ik ben nog een "gamer" van de oude stempel Medal of honor Allied Assault. En je hoort mensen om je lopen in goed verschil met voor je of achter je. Dus dat is al ideaal. Ook hou ik wel van stevige gitaar muziek, en ook die klinkt echt subliem! Muse, Wolfmother, AC/DC noem het maar op ik word er wilt van met deze headset.

Gebruiksgemak:
Super handig, de "oorstukken" kun je opvouwen om te zorgen dat hij makkelijk in je tas kan.

Kwaliteit geluidsweergave:
Geluid is zoals eerder al vermeld echt subliem, niets op aan te merken. Fijne bas fijne hoge en lage tonen, niet dat getetter in je oren. Heerlijk !

Bouwkwaliteit en afwerking:
Bouwkwaliteit is super, werkt fijn door het in kunnen klappen enzovoorts en ziet er gewoon super strak uit.

Prijs:
Voor mij was dit helemaal geen punt! is cadeau dus ja. maar voor 50€ zoon headsetje kopen is echt geen slechte prijs voor wat je krijgt!

Heb jij ook een Sony MDR-V55 (Wit, Zwart)?